کارت هدیه Gift Card

مرکز چاپ کارت هدیه Gift card چاپ کارت های پی وی سی مغناطیسی هدیه Gift Card Printing

کارت هدیه Gift Card

مرکز چاپ کارت هدیه Gift card چاپ کارت های پی وی سی مغناطیسی هدیه Gift Card Printing

آشنایی با چاپ کارت هدیه


  آشنایی با چاپ کارت هدیه  


کارت هدیه چیست؟


کارت هدیه نوعی کارت است که به صورت نقدی و بی نام با مبالغ مشخصی توسط بانک برای عموم مردم صادر می گردد. این کارت ها از جنس پی وی سی تولید می شوند و به یک نوار مغناطیسی مجهز شده اند که قابلیت ذخیره سازی دارد و می توان مبالغی را در آن ها قرار داد.این کارت ها امروزه بسیار مورد استفاده افراد قرار می گیرند و به گونه ای جایگزین مناسبی برای هدایایی شده است که افراد قصد دارند به یکدیگر بدهند. همانگونه که ذکر نمودیم کارت هدیه از طرف بانک ها و شرکت هایی که خدمات چاپ کارت را به صورت تخصصی ارائه می نمایند صادر و چاپ می شوند. شرکت و ارگان های دولتی و خصوصی بسیاری نیز برای مناسبت ها، مدارس، مراکز خرید، رستوران ها و … اقدام به چاپ کارت هدیه می کنند.


ویژگی های کارت هدیه 


کارت های هدیه از جنس پی وی سی و در ضخامت های  500 میکرون و 600 میکرون تولید می شوند. این کارت ها جهت واریز وجه دارای سقف مشخصی می باشد. کارت هدیه را نمی توان به صورت مجدد شارژ نمود به صورتی که پس از اتمام موجودی آن فاقد اعتبار خواهد بود. لازم به ذکر است که صدور کارت هدیه در قبال برداشت پول از حساب مشتری و یا دریافت وجه نقد معادل آن از او ممکن می باشد.



صدور کارت هدیه 


کارت هدیه همانطور که اشاره نمودیم کارتی نقدی و بی ‌نام بوده که با مبلغ، طرح و جمله تبریک اختصاصی، مطابق با سلیقه خود فرد صادر می گردد. کارت هدیه پی وی سی را میتوان بر روی انواع کارت های هوشمند و مگنت با انواع ضخامت های استاندارد چاپ کرد. طراحی و چاپ این دسته از کارت ها بر اساس نظر و سلیقه مشتری انجام می گیرد.



خرید کارت هدیه


هر فردی برای خرید کارت هدیه پی وی سی می تواند به یکی از شعب بانک مراجعه کند و با پرداخت مبلغ مشخصی کارت مورد نظر خود را دریافت کند. لازم به ذکر است که معمولا طرح این کارت ها توسط خود مشتری و طبق نظر و سلیقه وی صورت می گیرد.


کاربرد کارت هدیه


کارت های مذبور  در اغلب موسسات دولتی و غیر دولتی، بیمارستان ها، مدارس ، دانشگاه ها و ... برای مصارف مختلفی استفاده می گردد. به عنوان مثال در بیمارستان ها به عنوان هدایای روز پزشک یا روز پرستار به کار می رود. در دانشگاه ها و مدارس نیز به عنوان هدایایی برای دبیران و اساتید مورد استفاده قرار می گیرد.